Det skal være let at finde ud af hvilke kosttilskud man har behov for. Ligesom det skal være let at finde ud af hvad man ikke har brug for!
Pilleglas har aldrig været fede. De er besværlige, grimme og fylder. Det må kunne gøres bedre, smartere, mere lækkert!
Det skal virke, Jeg vil kun købe noget som har en videnskabeligt dokumenteret effekt i min krop. Ellers vil jeg hellere lade være.
Råvaren skal bare være i orden. Så naturlig som muligt, så få som muligt, og i den mængde der er skal til, for at opnå en effekt.
Conrad, (Gregers søn) starter i vuggestue. Gregers bliver syg hele tiden!
En kollega anbefaler Gregers at tage kosttilskud for at booste immunforsvaret.
Gregers kaster håndklædet i ringen, det er fuldstændig umuligt at finde ud af hvad han har brug for.
Svigermor Susanne køber 5 forskellige produkter i fem forskellige glas.
Det første pilleglas løber tør, da antallet af tabletter ikke matcher de andre glas. Gregers får ikke lige købt et nyt.
Gregers tænker - “det her må simpelhen kunne gøres bedre”. Gregers siger sit job op.
Zentabox bliver grundlagt med ambitionen om at gøre det let og enkelt at personalisere sit kosttilskud!
2016 November: 11 måneder, 1 milliard kopper kaffe, og en masse fiskeolie senere går Zentabox i luften med den første digitale løsning indenfor personaliseret kosttilskud!
Zentabox er grundlagt med ambitionen om at gøre det let og enkelt at personalisere sit kosttilskud ligefra afdækning af sit individuelle behov til den endelige packaging løsning. Og så skal tilskuddene ikke kunne fås bedre, både hvad angår kvalitet, videnskabelig dokumenteret effekt og naturlighed.
Zentabox er 100% danskejet og alt er designet, produceret og pakket i Norden.