Handelsbetingelser

1. Generelt

1.1 Følgende dokument beskriver betingelser og vilkår for dit køb af medlemskab på Zentabox, website www.zentabox.dk og www.zentabox.com

1.2. www.zentabox.dk og www.zentabox.com drives af Zentabox A/S, CVR-nr.: 37447250.

1.3. Vi kan ændre forretningsbetingelserne med øjeblikkelig virkning, hvis ændringerne er til din fordel. Ellers sker ændringer med tre måneders varsel. I tilfælde af en ændring af betingelserne vil du modtage en e-mail herom og ændringen vil også blive varslet på vores hjemmeside. Betingelserne blev senest opdateret den 13. Juli 2021.

2. Indgåelse af aftale

2.1. Når du har bestilt et medlemskab på www.zentabox.dk og/eller www.zentabox.com, vil du modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail.

3. Ikrafttræden, varighed og opsigelse af Medlemskab

3.1. Når du har bestilt et medlemskab, vil du hver 30 dag modtage en leverance med din Zentabox. Din Zentabox leveres til din ønskede leveringsadresse dvs. enten din hjemmeadresse, arbejdsplads eller pakkeboks nær dig. Hver Zentabox indeholder 30 dages daglige serveringer af dit personlige kosttilskud. Antallet og typen af kosttilskud i de 30 daglige serveringer afhænger af de valg du har truffet i forbindelse med bestillingen af din Zentabox.

3.2. Når du bestiller et Zentabox medlemskab vil vi hurtigst muligt producere, pakke og sende din Zentabox normalt inden for samme hverdag eller hverdagen efter. Den dag vi afsender din Zentabox vil fungere som afsendelsesdato. Vi vil efterfølgende bestræbe os på at sende din Zentabox, så vi sikrer, at du hver 30 dag modtager en ny. Du kan altid se din næste afsendelsesdato ved at logge ind på din profil på www.zentabox.dk eller www.zentabox.com.

3.3. Betaling. Vi trækker først beløbet for din Zentabox, når vi afsender din Zentabox.

3.4. Dit medlemskab vil fortsætte med at løbe, indtil det opsiges af dig eller af Zentabox A/S, jf. punkt 3.6.

3.5. Du har mulighed for at ændre antallet og typen af kosttilskud i den eller de Zentaboxe, der indgår i dit medlemskab, ved at logge ind på din profil på www.zentabox.dk eller www.zentabox.com. Du kan ændre antallet og typen af kosttilskud med virkning fra den næste produktion af din Zentabox ved at angive dette på websitet senest 7 dage før næste afsendelsesdato. Du kan altid se din næste afsendelsesdato ved at logge ind på din profil på www.zentabox.dk eller www.zentabox.com.

3.6. Du har mulighed for at udskyde levering af din Zentabox ved at logge ind på din profil på www.zentabox.dk eller www.zentabox.com og udskyde din levering til den dato i fremtiden som passer dig. Du kan kun udskyde din levering senest 7 dage før næste afsendelsesdato.

3.7. Du kan altid opsige dit medlemskab med virkning fra den kommende levering ved at logge ind på www.zentabox.dk eller www.zentabox.com og framelde dit medlemskab senest 7 dage før den næste afsendelsesdato. Zentabox A/S kan til enhver tid opsige dit medlemskab uden varsel.

3.8. Du kan til enhver tid ubetinget tilbagekalde din tilladelse til at Zentabox A/S fremadrettet automatisk trækket et beløb på din betalingskonto og uafhængigt af det underliggende aftaleforhold. Såfremt opsigelsen ikke er rettidig, vil du i stedet modtage en faktura på det skyldige beløb. Du kan gøre indsigelser vedrørende uautoriserede debiteringer overfor din kortudbyder senest 8 uger efter debiteringen har fundet sted med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

3.9. Dine kortoplysninger registreres hos Zentabox A/S og videregives ikke til tredjemand, medmindre vi er berettiget hertil, dog vil videregivelse kunne ske i forbindelse med omstrukturering eller salg af vores aktivitet ligesom der i forbindelse med betalingstransaktionen overføres visse data til Stripe, der er leverandør af vores betalingssystem.

3.10 Dine kortoplysninger gemmes så længe dit medlemskab hos Zentabox A/S er aktivt og udelukkende til brug for at kunne gennemføre betaling for din Zentabox. Opsiger du dit medlemskab eller har du valgt at betale dit medlemskab pr. faktura jf. pkt. 3.7 vil dine kortoplysninger blive slettet senest en måned efter opsigelse, såfremt du har betalt for alle dine Zentaboxe i dit medlemskabs løbetid. Mangler du at betale for en eller flere Zentaboxe forbeholder vi os ret til at gemme dine kortoplysninger indtil alle dine Zentaboxe er betalt, hvorefter dine kortoplysninger vil blive slette seneste 14 dage senere.

3.11 Det er dit ansvar, at sørge for at dine kortoplysninger altid er opdaterede. Du kan altid opdatere dine kortoplysninger ved at logge ind på din profil på Zentabox.dk eller zentabox.com.

3.12 Du kan til enhver tid trække dit samtykke til at Zentabox A/S gemmer dine kortoplysninger tilbage. Og Zentabox A/S vil i så fald straks slette de gemte kortoplysninger. Ønsker du at trække dit samtykke tilbage skal du skrive til mailus@zentabox.dk

3.13 Mængderabat. Det er muligt at opnå mængderabat på din Zentabox. Mængderabat udløses ved køb af mere end 3 tabletter (tilskud) pr. dag. Mængderabat udgør 50% på alle tabletter over den 3. tablet. Rabatten beregnes ud fra de billigste tabletter først.

3.14 Minimumsgrænse og maksimumgrænse for køb af medlemskab. Det er kun muligt at købe et medlemskab på Zentabox, hvis man har behov /eller har valgt minimum 3 eller flere tabletter (tilskud) pr. dag, da vi med omtanke for miljøet synes, der er for meget emballagespild og belastning ved at pakke og sende så få produkter. Derudover har vi kun mulighed for at pakke 9 unikke produkter for dig.

3.15 Vi forbeholder os ret til at afstå og handle med dig, hvis vi har en reel og saglig begrundelse for dette.

3.16 Manglende Betaling. I tilfælde af at det ikke har været muligt for os at trække penge på dit kort uanset om det skyldes forkerte kortoplysninger eller manglende dækning på kortet modtager du påmindelsesskrivelser via. E-mail.

3.17 Manglende betaling. Er det efter 7 dage efter den første fejlede betaling stadig ikke muligt for os at trække penge på deres konto, eller de ikke har gennemført betalingen til os på anden vis f.eks. ved bankoverførsel eller mobile pay mailes en advarsel om at sagen overdrages til retslig inkasso, med yderligere omkostninger for kunder. Her overdrages din sag til Debito A/S der bistår os i sådanne tilfælde.

4. Levering

4.1. Zentabox A/S leverer foreløbigt kun til adresser i Danmark.

4.2. Zentabox A/S leverer til privatadresser, pakkebokse og virksomhedsadresser. Varen vil blive leveret til den adresse, du har oplyst som leveringsadresse eller til det nærmeste pakkecenter fra din hjemmeadresse afhængig af din foretrukne leveringsform.

4.3. Zentabox A/S tilstræber at sende varen indenfor 24 timer fra bestilling på hverdage, men der kan være situationer, hvor levering sker senere.

4.4. Den angivne medlemskabspris er inkl. leveringsomkostninger. Fragten er gratis uanset hvilket type af levering, der vælges og hvilket fragtfirma der anvenders. Zentabox anvender primært DAO til at levering af din Zentabox.

4.5 Leveringstiden vil i hverdage være dag til dag efter afsendelse, men der kan forekomme forsinkelser. Zentabox leverer på hverdage og lørdage men ikke om søndagen. Du kan dog såfremt du har valgt pakkeboks altid hente din Zentabox i weekenden, hvis den er leveret.

5. Pris og betaling

5.1. For at handle på www.zentabox.dk eller www.zentabox.com skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af et gyldigt betalingskort, som vi accepterer.

5.2. På www.zentabox.dk eller www.zentabox.com kan du betale med Visa/Dankort, Visa Electron, Visa, MasterCard og American Express.

5.3. Den månedlige medlemskabsbetaling hæves automatisk på din konto på din afsendelsesdato. Du kan altid finde din sidste og kommende afsendelsesdato ved at logge ind på din profil på www.zentabox.dk eller www.zentabox.com. Du modtager automatisk en faktura på e-mail, hver gang vi afsender din Zentabox.

5.4. Vi kan til enhver tid sænke prisen på medlemskabet uden varsel og hæve prisen med tre måneders varsel, se dog afsnit nedenfor om vores sundhedsprofil produkt. I tilfælde af en ændring af prisen vil du modtage en e-mail herom og ændringen vil også blive varslet på vores hjemmeside.

5.5. Alle priser er angivet i DKK, inkl. moms og afgifter.

5.6. Alle betalingstransaktioner gennemføres via det sikre betalingssystem Stripe, og du betaler ikke noget gebyr for korttransaktionen.

6. Sundhedsprofil

6.1. Har du valgt medlemskab på vores Zentabox via vores sundhedsprofilering vil du modtage Zentaboxe, der matcher den profil, du har oplyst os. Det betyder at indholdet af de enkelte leveringer af Zentaboxe kan ændre sig i takt med forholdene omkring din profil ændrer sig. Eksempler på dette er: årstiderne skifter (mindre D-vitamin tilskud om sommeren) eller du ældes (højere kalk-tilskud).

6.2. I takt med at indholdet af dine Zentaboxe ændrer sig, kan prisen på dit medlemskab også ændre sig. I eksemplet med overgang fra forår til sommer og dermed mindre tilskud af D-vitamin, vil prisen på dit medlemskab falde. Det vil stige igen, når sommer bliver til efterår og du igen har behov for et større tilskud af D-vitamin. Ændringer af denne karakter vil blive varslet senest 4 uger før de træder i kraft. Såfremt du ikke ønsker ændringen eller vil opsige pga. denne, så kan du gøre dette så længe det sker senest 7 dage før din næste afsendelsesdato.

6.3 Overordnede prisfald eller prisstigninger af mere permanent karakter vil blive varslet i en e-mail til dig senest 4 uger før de træder i kraft. Såfremt du vil opsige pga. denne, så kan du gøre dette så længe det sker senest 7 dage før din næste afsendelsesdato.

7. Fortrydelsesret

7.1. Der er ingen fortrydelsesret efter bestilling af din Zentabox eller på allerede leverede Zentaboxe, da Zentaboxe er undtaget fortrydelsen pga. bestemmelsen om specialfremstillede varer.

8. Reklamationer

8.1. Når du handler på www.zentabox.dk eller www.zentabox.com, finder købelovens mangelsregler anvendelse.

8.2. Hvis du mener, at din vare har en fejl eller en mangel, skal du kontakte os pr. e-mail på mailus@zentabox.dk. Når du henvender dig, skal du forklare, hvad fejlen eller manglen ved varen er. Husk at gemme den pakke, inklusive indhold, som du ønsker at reklamere over. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

8.3. Du skal kontakte os snarest muligt og inden for rimelig tid efter, at du er blevet opmærksom på fejlen eller manglen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

9. Forbehold

9.1. Zentabox A/S tager forbehold for force majeure.

10. Personoplysninger og sikkerhed

10.1. Vi indsamler, behandler og videregiver personoplysninger om dig (herunder navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse, oplysninger om dine køb, sundhedsprofildata og betalingsdata), for at kunne opfylde vores aftale og løbende forpligtelser med dig. Vi videregiver ikke dine oplysninger til tredjemand, medmindre vi er berettiget hertil jf. Afsnit 10.2, dog vil videregivelse kunne ske i forbindelse med en omstrukturering eller salg af vores aktivitet, ligesom der i forbindelse med betalingstransaktionen overføres visse data til Stripe, der er leverandør af vores betalingssystem.

10.2. Alle personoplysninger behandles efter gældende lov om persondata. Zentabox er berettiget til at behandle alle oplysninger om kunden, som kunden selv angiver ved oprettelse af medlemskab og ved brug af Zentabox’ tjenester f.eks. sundhedsprofileringen. Eventuel yderligere behandling eller deling med partnere jf. Afsnit 10.3 af oplysninger om kunden sker alene i det omfang dette er nødvendigt for at kunne opfylde aftalen. Eventuelle oplysninger om kundens adfærd ved brug af Zentabox’ tjenester kan anvendes til tekniske formål, markedsundersøgelser og statistiske formål (historik) med henblik på at forbedre den enkelte kundes oplevelse af medlemskabet og Zentabox’ tjenester. Kunden accepterer Zentabox indsamling og behandling af personoplysninger om kunden med førnævnte formål. Kundens profil og data er beskyttet med brugernavn og adgangskode således, at alene kunden har adgang til kundens oplysninger. Kunden er forpligtet til at oprette og benytte en sikker adgangskode og kunden har det fulde ansvar for alle aktiviteter, der finder sted ved brug af kundens brugernavn og adgangskode. Kunden er forpligtet til straks at informere Zentabox om eventuel mistanke om uautoriseret brug af brugernavn og adgangskode samt om alle andre sikkerhedsbrud. Kundens profil og data beskyttes af Zentabox mod virus og hackerangreb ved benyttelse af normale sikkerhedsprogrammer, der løbende holdes opdateret. I tilfælde af eventuelle sikkerhedsbrister som vedrører kunden eller brugerens personlige oplysninger vil Zentabox hurtigst muligt og senest 72 timer efter at være blevet opmærksom på sikkerhedsbristen informere vores kunder og brugere pr. e-mail.

10.3 Modtagere af personoplysninger for at behandle din ordre. Zentabox gemmer og deler følgende oplysninger med vores partnere for at behandle og sende din ordre. Navn, adresse, telefon og e-mail deles med Webshipper, DAO eller anden transportør for at kunne levere din Zentabox. For at gennemføre betalingstransaktioner gemmes og overføres dine betalings- og kortoplysninger til vores certificerede samarbejdspartner Stripe.

10.4 Zentabox samarbejder med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Zentabox samarbejder kun med data behandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Zentabox fulde Privatlivspolitikker herunder oplysninger vedr. Behandling af persondata, som ligger ud over selve købet f.eks. nyhedsbreve, cookies etc. kan findes på vores website under Privatlivspolitikker.

10.5. Den dataansvarlige er Zentabox A/S Unionsvej 4, 4600 Køge, og du kan ved henvendelse hertil få oplysninger om, hvad der er registreret om dig. De registrerede oplysninger opbevares i fem (5) år i overensstemmelse med bogføringsloven, hvorefter oplysningerne slettes.

10.6. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: mailus@zentabox.dk

11. Klageadgang

11.1. Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på mailus@zentabox.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

12. Lovvalg og værneting

12.1. Køb af medlemskab på www.zentabox.dk eller www.zentabox.com er underlagt dansk lovgivning.

13. Kontakt

13.1. Hvis du ønsker at kontakte Zentabox A/S, kan du gøre det på:

Zentabox A/S
Unionsvej 4
4600 Køge
CVR: 37447250
E-mail: mailus@zentabox.dk
Tlf.: 71995118

LAV DIN SUNDHEDSPROFIL

Hvor sund er din livsstil egentlig? Og har du overhovedet brug for tilskud? Tag testen og få svaret. Det tager kun 5 min!

LAV DIN SUNDHEDSPROFIL